Przyczepa do transportu aut sportowych i zabytkowych
Dla przyczepy dostępne są różne opcje i akcesoria. Niektóre z nich mogą wymagać zamówienia z przyczepą jako fabrycznie dopasowanego elementu, podczas gdy inne można nabyć w późniejszym terminie. Proszę sprawdzić u dystrybutora przed złożeniem zamówienia.
Doskonała przyczepa dla entuzjastów sportów motorowych, małych zespołów wyścigowych i właścicieli aut zabytkowych. Wszystkie modele przyczepy, wyposażone są w wytrzymałe ocynkowane ogniowo stalowe podwozie, model z odchylaną skrzynią ładunkową i dyszlem przechylnym, która pomieści większość pojazdów, a w przypadku pojazdów o niskim prześwicie dostępna jest opcjonalna para wysuwanych najazdów rampy.
Dostępna jest elektrycznie sterowana wciągarka, a uchwyt przesuwny oznacza, że cały zespół może przesuwać się z boku na bok, co pozwala na zmianę pozycji ucha holowniczego pojazdu. Opcjonalny stojak na opony może pomieścić zestaw kół o różnych rozmiarach. Stół warsztatowy – który jest montowany na przodzie przyczepy – zapewnia w pełni funkcjonalną powierzchnię roboczą nad dużą szafką przednią wykonaną z lekkiego materiału. Duże boczne drzwi – po obu stronach przyczepy – umożliwiają łatwy dostęp do pojazdu, w celu zablokowania go pasami.
Obustronne reflektory punktowe LED zapewniają zarówno oświetlenie otoczenia, jak i wnętrze przyczepy – a opcjonalne oświetlenie podłogowe zapewnia tzw. niski poziom oświetlenia.
Zabezpieczenia boczne (szyny) są standardowo wyposażone w wiele otworów (co 60 mm), co daje wystarczającą ilość punktów mocowania. Regulowany ogranicznik kół przesuwnych, zapewnia powtarzalne pozycjonowanie dla różnych pojazdów, w celu zapewnienia optymalnego rozkładu masy, aby zapewnić stabilność holowania.
Dzięki wielu innym funkcjom i dostępnym akcesoriom, można stworzyć transporter samochodowy, dopasowany do potrzeb klienta.
Dla przyczepy dostępne są różne opcje i akcesoria. Niektóre z nich mogą wymagać zamówienia z przyczepą jako fabrycznie dopasowanego elementu, podczas gdy inne można nabyć w późniejszym terminie. Proszę sprawdzić u dystrybutora przed złożeniem zamówienia.
Podłoga o dużej wytrzymałości
Boczne drzwi - otwierane na boki
Górne oświetlenie ledowe
Tylna rampa wjazdowa
Boczne drzwi - otwierane do góry
Boczne drzwi inspekcyjne
*Szerokość pomiędzy tylnymi słupkami = 1980mm. Wysokość otworu z tyłu = 1915 mm.
Model | Rozmiar
kół |
Całkowita
masa |
Ciężar
własny |
Długość
wewnętrzna |
Szerokość
wewnętrzna |
Długość
całkowita |
Szerokość
całkowita |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CCT5221
Boczne drzwi otwierane do góry – dyszel stały |
195/60R12 | 3500kg | 1480kg | 5220mm | 2236mm* | 6595mm | 2326mm |
CCT5221
Boczne drzwi otwierane na bok – dyszel stały |
195/60R12 | 3500kg | 1489kg | 5220mm | 2236mm* | 6595mm | 2326mm |
CCT5221
Boczne drzwi otwierane do góry – dyszel łamany |
195/60R12 | 3500kg | 1510kg | 5220mm | 2236mm* | 6825mm | 2326mm |
CCT5221
Boczne drzwi otwierane na bok – dyszel łamany |
195/60R12 | 3500kg | 1510kg | 5220mm | 2236mm* | 6825mm | 2326mm |
Felgi aluminiowe
Frontowe drzwi do górnego regału
Mocowania stołu warsztatowego i stojaka na opony
Najazdy (przedłużenia) dla rampy
Stojak na koła
Przesuwny zestaw do montażu wciągarki
Schowek w podłodze
Zestaw do blokowania koła
Górny (przedni) regał
Podłogowe lampy ledowe (4 sztuki)
Górne, centralne światło
Miękkie, regulowane pasy kół (para)